Ledig stilling:

Er du utdannet lærer eller har erfaring fra utdanningssektoren og ønsker en karriere innen IKT?

Søknadsfrist: 19. januar 2020

Er du utdannet lærer eller har erfaring fra utdanningssektoren og ønsker en karriere innen IKT?

Vi søker deg som har erfaring fra utdanningssektoren og som synes IKT er superspennende. Ønsker du i tillegg å bidra til utvikling av skole og utdanning ved å støtte utdanningsinstitusjoner over hele verden i bruken av fremtidens digitale vurderingsløsning? Da kan dette være den perfekte jobben for deg.

Som Service Desk Agent blir du en del av vårt Service Desk Team, og sammen med dyktige og hyggelige kollegaer skal du hjelpe kundene våre når de har behov for hjelp.

Du vil få ansvar for mottak av henvendelser gjennom vårt sakshåndteringssystem eller på telefon, og sammen med teamet hjelpe kundene ved å svare på spørsmål eller bidra til å løse problemer de opplever.

Fakta om stillingen

Søknadsfrist: 19.01.2020

Arbeidsgiver: Inspera

Sted: Oslo

Stillingstittel: Service Desk Agent

Heltid / Deltid: Heltid

Ansettelsesform: Fast

For å lykkes i jobben, tror vi det er viktig at du er grunnleggende interessert i IKT i skolen, er nysgjerrig, liker å finne ut av ting, er god til å kommunisere og liker å jobbe sammen med andre. Og derfor søker vi etter deg som er utdannet adjunkt eller lektor, og som har lyst til å teste ut en annen måte å bruke kunnskapen og erfaringene dine på enn som lærer.

Du vil inngå i en skiftordning og må påregne å jobbe noe kveld og natt.

Arbeidsoppgaver

  • Mottak av supporthenvendelser
  • Kategorisere og prioritere henvendelser
  • Løse innkommende saker direkte, og verifisere og følge opp saker som skal videre til andre team i Inspera
  • Kommunisere med kunder og kolleger
  • Bidra til å utvikle læringsressurser som gjør kundene mer selvhjulpne.

Det er fint hvis du

  • Er utdannet og har erfaring som lærer
  • Har en sterk interesse for IKT
  • Liker å løse utfordrende oppgaver
  • Kommuniserer godt skriftlig og muntlig på både norsk og engelsk
  • Har passion for å lære nye ting og lære bort til andre.

Hvem er vi

Inspera er en ledende europeisk leverandør av digitale vurderingsløsninger for offentlige- og private utdanningsinstitusjoner og aktører. Vi tilbyr den mest innovative, pålitelige og sikre tjenesten tilgjengelig for å gjennomføre online tester og eksamener.

Inspera er i sterk vekst både nasjonalt og internasjonalt, og du vil bli en del av et engasjert, utviklende og inkluderende miljø med mye godt humør og nye utfordringer hver dag. Vi er et uformelt og internasjonalt team med ca. 60 % internasjonale ansatte. Ellers er vi en sosial gjeng som flere ganger i året reiser avgårde for en dag eller to med både faglig og sosialt opplegg, vi har lønningspils hver måned, jevnlige spillkvelder med pizza og eget band for musikkinteresserte.

I Inspera vil vi gi deg:

  • Mulighet til å videreutvikle dine IKT-kunnskaper
  • En variert stilling i et uformelt, spennende og internasjonalt arbeidsmiljø
  • Arbeid med anerkjente læringsinstitusjoner i Europa
  • Sosiale aktiviteter
  • Stor grad av fleksibilitet og mulighet til å påvirke beslutninger
  • Tett og god veiledning underveis (mentorordning)
  • Sentral beliggenhet i Oslo, med kort vei til offentlig kommunikasjon (vi flytter inn i splitter nye lokaler nær Aker Brygge i juni 2020).

Vi håper dette har inspirert deg til å ta kontakt for å få vite mer om stillingen.
Ring eller send en mail til Håvard Tamburplass, Head of Customer Services på telefon: 98255040 eller mail: [email protected].
Hvis du derimot vet nok, send søknad og CV snarest og senest innen søndag 19.januar. Vi vurderer søknader fortløpende.

Du kommer til elektronisk søknad ved å trykke her

Vi ser frem til å høre fra deg!

Vår hjemmeside

Søknadsfrist: 19. januar 2020